Kerstoptreden 2016

Voor de laatkomers waren er alleen nog staanplaatsen in het clubgebouw van de WSV Doeshaven tijdens het Kerstoptreden van het Doeshavenkoor. Er was dan ook een grote publieke belangstelling voor dit concert op 16 december j.l. , niet alleen van vrienden en familie van de koorleden, maar ook van bestuur en leden van de Watersportvereniging. Traditioneel werd er voor de pauze een selectie gezongen uit het repertoire  van zeemansliedjes, na de pauze kwamen er verschillende (w.o. Engelse) Kerstliedjes voorbij.

Behalve van begeleiding door de ‘eigen’ accordeonisten, kon publiek en koor tijdens dit Kerstoptreden ook genieten van de muziek van een viool en cello, bespeeld door twee jonge musici, broer en zus nog wel……….

Daarnaast hadden drie bevriende saxofonisten aangeboden het koor te komen steunen met hun muziek. Iedereen was er erg enthousiast over.. Jammer dat ze niet altijd mee kunnen spelen!

Het was een verrassing voor iedereen dat zelfs de Kerstman in eigen persoon zijn opwachting maakte.. Hij kwam al zingend de trap op, met een lied dat al snel door het koor werd over genomen.

Met woorden van lof door voorzitter Hennie Pikaar en een blijk van waardering werden de koorleden die zich in 2016 extra verdienstelijk hadden gemaakt in het zonnetje gezet. Het was een heel geslaagde avond!

Link naar de foto’s

Categorieën: Optredens