Oranjemiddag met optreden Doeshavenkoor

Zaterdag 14 april

14.00 -16.30 uur Oranjemiddag voor ouderen in de Scheppingskerk.

foto-5-nieuw-doeshaven logo-dhk

Wegens het succes van vorig jaar staat ook dit jaar tijdens deze gezellige middag een optreden op het programma van het Doeshavenkoor uit Leiderdorp onder leiding van Leo van der Mast. Met shanty’s en zeemansliederen, begeleid door o.a. accordeonmuziek, zorgt dit shantykoor voor een feestelijk programma.

Naast het bekende kopje koffie (met wat lekkers) en glaasje in de pauze staan ook de traditionele onderdelen zoals verloting, het zingen van het Wilhelmus en de uitreiking van plantjes na afloop weer op het programma. De middag duurt tot ca. 16.30 uur.

U kunt zich voor deze middag bij voorkeur aanmelden via www.ovleiderdorp.nl/oranjemiddag of anders telefonisch bij Arno Mentink (5891729). Op zijn voicemail kan eventueel uw naam en het aantal kaarten worden ingesproken. De Scheppingskerk vindt u aan de Van Poelgeestlaan 2 te Leiderdorp.

Ranzijn Tuin en Dier sponsort de plantjes die worden uitgedeeld. O.a. Bloemenhof Leiderdorp, AH Santhorst, Simon Lévelt Leiden en restaurant De Chinese muur leveren cadeautjes voor de verloting.

Categorieën: Optredens

Reacties zijn afgesloten.